Spis treści:
& 1. przepisy ogólne i zakres stosowania
& 2. zawarcie umowy
§ 3. warunki dostawy
& 4. płatność
& 5. gwarancje, zwroty i reklamacje
& 6. odpowiedzialność
& 7. ochrona danych osobowych
§ 1 Przepisy ogólne i zakres stosowania
AmBi24 za pośrednictwem strony internetowej oferuje swoim klientom nowe meble na sprzedaż. Poniższe warunki sprzedaży dotyczą całości stosunków handlowych nawiązanych za pośrednictwem tej strony internetowej pomiędzy AmBi24 a kupującym.
Nasz sklep internetowy skierowany jest wyłącznie do konsumentów.
Konsumentem jest każda osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej w celach, które w przeważającej mierze nie mogą być przypisane ani do jej działalności gospodarczej, ani do jej niezależnej działalności zawodowej. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która zawierając czynność prawną działa w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej na własny rachunek.
§ 2 Zawarcie umowy
Umowa kupna zawarta jest z firmą AmBi24 Maciej Jakubczak, ul Teklinowska 41, 98-400 Wieruszów, NIP PL9970146370, Regon 525033846. Umieszczając produkty w sklepie internetowym, składamy wiążącą ofertę zawarcia umowy na te przedmioty. Mogą Państwo początkowo umieścić nasze produkty w koszyku bez zobowiązań i w każdej chwili przed złożeniem wiążącego zamówienia skorygować swoje wpisy za pomocą udostępnionych i objaśnionych w tym celu w procesie zamawiania pomocy korekcyjnych. Umowa zostaje zawarta w momencie zaakceptowania oferty na towary znajdujące się w koszyku poprzez kliknięcie przycisku zamów. Niezwłocznie po wysłaniu zamówienia otrzymasz kolejne potwierdzenie drogą mailową.
§ 3 Warunki dostawy
Do podanych cen produktów mogą być doliczone koszty wysyłki. Więcej o ewentualnych kosztach wysyłki dowiesz się w ofertach.
Nie realizujemy dostaw do punktów pakowania.
Przewoźnik nie przewozi towaru do domu lub mieszkania, ponieważ jest tylko jeden kierowca.
Dostawa jest zatem realizowana na krawężnik lub chodnik adresu dostawy podanego w umowie kupna. Jeśli otrzymasz od nas informację o dostawie z wyprzedzeniem, upewnij się, że zorganizujesz wystarczającą liczbę osób (co najmniej 2) do przeniesienia towaru.
Dostawa realizowana jest w dni robocze w godzinach 07:00 - 22:00. Dzień, jak również czas dostawy zależą od wewnętrznego harmonogramu dostaw. Klient zostanie powiadomiony z około 2-3 dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub SMS. przed dostawą o dokładnym terminie dostawy.
Dostawa na wyspy, do których można dotrzeć tylko promami, pociągami itp. nie jest możliwa, a zamówienie określające taki adres dostawy zostanie anulowane.
& 4 Płatność
Klient ma do dyspozycji następujące opcje płatności:
- szybkie płatności internetowe Przelewy24
- przez Paypal
- zwykłym przelewem bankowym
- za pobraniem
Klient zobowiązany jest do wpłaty 20% wartości zamówienia na wskazany rachunek bankowy (dotyczy zakupu stołów, krzeseł, mebli tapicerowanych tj. mebli wykonywanych na indywidualne zamówienie). Istnieje możliwość zapłaty za zamówiony towar z góry. Jeśli kwota nie wpłynie na nasze konto bankowe w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia, zamówienie może zostać uznane za nieważne.
Przy zamówieniu pozostałych mebli (z wyjątkiem mebli wymienionych w punkcie 3) dostawa może być realizowana na zasadzie "za pobraniem" - płatność przy odbiorze przesyłki.
Wszystkie ceny zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są bez kosztów transportu.
& 5 Gwarancje, zwroty i reklamacje
1. Wszystkie towary objęte są gwarancją (24 miesiące).
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient zauważy jego wady, powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.
W przypadku uszkodzenia produktu należy spisać protokół szkody (dotyczy firm kurierskich) lub odpowiednią notatkę na dowodzie dostawy (dotyczy dostawy środkiem transportu sprzedawcy), która będzie zawierała opis uszkodzenia, datę oraz podpis kuriera/kierowcy.
3. Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyny.
Okres odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Państwo lub osoba trzecia wskazana przez Państwa, która nie jest przewoźnikiem, weszła lub weszła w posiadanie towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo, faks lub e-mail wysłany pocztą). W tym celu można wykorzystać załączony przykładowy formularz odstąpienia od umowy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz powiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
& 6 Odpowiedzialność
W przypadku roszczeń wynikających ze szkód spowodowanych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub osoby działające w naszym imieniu, zawsze ponosimy odpowiedzialność bez ograniczeń
- w przypadku uszkodzenia życia, ciała lub zdrowia,
- w przypadku umyślnego lub będącego skutkiem rażącego niedbalstwa naruszenia obowiązków,
-w przypadku przyrzeczeń gwarancyjnych - w zakresie, w jakim zostały uzgodnione, - - w zakresie, w jakim otwarty jest zakres stosowania ustawy o odpowiedzialności za produkt.
W przypadku naruszenia istotnych obowiązków umownych, których spełnienie jest warunkiem koniecznym dla prawidłowego wykonania umowy i na których przestrzeganiu partner umowy może regularnie polegać (obowiązki kardynalne), spowodowanego lekkim zaniedbaniem z naszej strony, ze strony naszych przedstawicieli prawnych lub osób działających w zastępstwie, wysokość odpowiedzialności jest ograniczona do szkody przewidywalnej w momencie zawarcia umowy, której wystąpienia należy się spodziewać w sposób typowy. W przeciwnym razie roszczenia odszkodowawcze są wykluczone.
& 7 Ochrona danych osobowych
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997 r.) dane są chronione przed dostępem osób nieupoważnionych z zachowaniem należytej staranności. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania i usuwania. 2.
Składając zamówienie, klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia i marketingu. Dane osobowe klienta są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy korespondencji w formie e-maili oraz listów pocztowych na adresy wskazane przez Klienta w zamówieniu.